Погляд на перетворення міської транспортної структури

В продовження моєї статті про «зелену» трансформацію транспорту, хочу навести погляд архітектора Стефана Ретіха на перетворення старої транспортної інфраструктури на громадський простір:

“Що буде представляти собою мобільність у післянафтовому суспільстві? Відбудеться величезне скорочення автомобільного руху, що залишилось у спадок від минулого. Молоде покоління не буде більше вважати автомобіль найбільш бажаною формою для пересування і, можливо, найбільш важливо, що не буде бачити в автомобілі символ соціального статусу. Простір, що зараз відведений під дорожній рух у наших автомобілезалежних містах, представляє собою великий потенціал для перетворення його в громадський простір. Великі старі транспортні системи забезпечать структуру для створення нових зелених парків і громадського простору, як це сталося в 19 сторіччі, коли фортифікаційні стіни були перетворені в містки для проходу громадян.

Одним із зразків для наслідування при створенні майбутніх громадських просторів визнана Хайлайн (The High Line) у Нью-Йорку, стара залізнична колія, що була перетворена на міський парк.”

High_Line_NYb

The High Line in New York.
Ed Yordon, CC BY-NC-SA 2.0

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s